Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ!!

       Την προηγούμενη Δευτέρα τελείωσε  το οδοιπορικό μας στο μαγικό κόσμο (όπως διαπιστώνετε και μόνοι σας από τα σχόλια στην προηγούμενη ανάρτηση) του πρωταθλήματος καλαθοσφαίρισης της ΑΔΕΔΥ.
       Για κάποιους ήταν πρωτόγνωρη η συμμετοχή, για άλλους επανάληψη, ορισμένοι έδωσαν διάσταση μεγαλύτερη από την πραγματική, ενώ λίγοι δεν άντεξαν ως το τέλος.    ΟΛΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ αφού η παρέα μας δεν εξελίχθηκε ΠΟΤΕ σε ομάδα.  Ελπίζω τουλάχιστον οι περισσότεροι να έχουν καλές αναμνήσεις ανεξάρτητα από τις περιστασιακές διαφωνίες  κι εντάσεις.
       Όσο για το μέλλον της ομάδας ας μην είμαστε αισιοδοξοι αλλά ... ούτε και βιαστικοί. Χρειάζεται να διορθωθούν πολλά κι ίσως να μην έχουμε τη δυνατότητα ούτε ομαδικά αλλά ούτε κι ατομικά να κάνουμε κάτι παραπάνω.
        Όπως και νάχει θέλω να ευχηθώ καλές διακοπές σε όλους και να  ευχαριστήσω και τους 17 για την παρεα της Τρίτης.Έτσι κι αλλιώς η σημερινή γενικότερη κοινωνική κατασταση μας αφαιρεί δυνατότητες για συχνότερες παρόμοιες συγκεντρώσεις.
                                    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
                                               ΜΑΚΗΣ

Υ.Γ. Εκκρεμεί ο σχολιασμός  1) του προτελευταίου αγώνα όπου  συνοπτικά ξεχώρισε  ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ με 12 πόντους  και 8 ριμπάουντ   2) ο τελευταίος  αγώνας με τη μελλοντική πρωταθλήτρια ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ που χάσαμε 38-36 !! παίζοντας 6 παίκτες όλο τον αγώνα
        

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΔΥΟ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΞΕΣΚΟΥΡΙΑΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΤΕ ΓΡΑΦΤΕ ΠΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ G.MOSCHOVIS

Ανώνυμος είπε...

Εγώ παιδιά μέσα είμαι να παίξουμε μπασκετάκι, μην τα παρατήσουμε για καλοκαίρι απο τώρα...
Μήτσος ή Χρήστος

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΚΗ Θα ηταν πολυ πιο αντρικιο αν αναλαμβανες το δικο σου μεριδιο ευθυνης και εκανες το σχολιασμο των αγωνων που εκκρεμουν τοσο καιρο. Η συμπεριφορα σου, μετα λυπης μου στο λεω, μοιαζει με συμπεριφορα νεοσυλλεκτου δημοσιογραφου και τωρα υπερεβαλλες εαυτο.Η ζωη με εμαθε να μη μασαω τα λογια μου, να λεω τα συκα συκα και να μην υπεκφεύγω. Η σιωπη σου για την ταμπακιερα (ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ)για εμενα ειναι ξεκαθαρο δειγμα του ποσο φαουλ εισαι.Εξαλλου εχεις χασει την εξωθεν καλη μαρτυρια γιατι εκτος του οτι καθυστερεις στο σχολιασμο σημαντικων αγωνων δεν εισαι συνεπης στα καθηκοντα σου. δεν σου κανω το χατηρι να σχολιασω εγω τους αγωνες για να σε τιμωρησω.
Μεγαλο φαουλ η μικρη κριτικη του αγωνα με αιχμες για συγκεκριμενο συμπαικτη (οτι ηταν ο καλυτερος) χωρις να αναφερονται οι υπολοιποι.Δε θα σχολιασω τπτ παρα μονο οτι ο σχολιασμος του τελευταιου αγωνα δεν ανεβηκε ποτε σα να μην εγινε.και εκει υπηρχαν διακριθεντες και μαλιστα με παικτες που βαλανε τον εαυτο τους πανω απο την ομαδα.
η ομαδα αυτη αν θελει να συνεχισει και να λεγεται ομαδα θελει μαζωξη με συζητηση,ειλικρινεια.με λεονταρισμους,στρουθοκαμιλισμους, ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΙΚΕς ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕς, εσκεμενες απουσιες και μεροληψιες ΜΑΚΗ και αποτελεσματα δε θα εχει και χαρα απο τη συμμετοχη του παιχνιδιου δε θα εισπραττει.
ΣΤΕΦΑΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

καλά το πας Στέφανε!Πες κι άλλα!! Που ειν η μπάλα οεο; θΑ ΚΆΝΩ ΣΧΟΛΙΑΣΜΌ ΤΟΝ ...ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΎΓΟΥΣΤΟ,Η ΜΟΛΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ! ΜΑΚΗΣ

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Q5I7yz92iW4

τεο

Ανώνυμος είπε...

Σιχαίνεσαι το στυλ μου και φρικάρεις,
μα κατά βάθος μ\' αγαπάς και με ΚΟΠΙΑΡΕΙΣ....

Ζήλια κόντρες μίσος, παντού υπάρχει μίσος
στους δρόμους στις φαμίλιες και στις ψυχές μας ίσως,
.................................

όταν σε ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΩ ΜΑΣ λές ΠΑΩ να φύγω
αν είσαι μάγκας πέστα μας μπροστά μας......................

σταμάτα τη μουρμούρα σου και τον εγωισμό,
τη μια φορά στη χάρισα την άλλη δεν μπορώ
και το ρεφρεν φυσικα!!
με αγάπη και καλό καλοκαίρι!γελάνε και τα μουστάκια μου!!τεο

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΑΤΟΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΕΜΕΝΑ....ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΕΞΥΒΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ. ΑΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΥΠ ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΝΥΣΗΣ . ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΟΤΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

η διαστρεβλωση των λογων μου και η μεθοδευμενη αναπαραγωγη τους ειναι παρανομη και οχι η αναπαραγωγη ενος τραγουδιου που σου παει γαντι...
πηγες να μου βγεις απο αριστερα αλλα βρηκες ξερα!!δεν εχεις ουτε χιουμορ ουτε φρενο στην κατρακυλα σου.εγωισμος γαρ


Οι απειλες σου δεν περνανε εδω.τοσο λιγος εισαι.Εχεις κωδικο εδω σα διαχειριστής,γραφεις και σβηνεις(εχουν σβηστει παλιοτερες αναφορες σου για το προσωπο μου).
εξαλλου....
Εδώ είμαι πάλι, με το δεξί περνώ και πάλι τη σκυτάλη
............... σου φέρνω ζάλη αλλά και σύγχυση μεγάλη,
τόσο μεγάλη όσο δεν έχεις νιώσει άλλη..(απο το τραγούδι!! )χαχαχα
θες να σου στειλω τη διευθυνση μου για τη μηνυση η την εχεις?χαχαχαχαχαχαχαχα ποσο πιο κατω πια ρε φιλε?????ντροπη σου.
αν εχεις στοιχειωδη αυτοσεβασμο σταματα να προκαλεις.σεβασου την ιστορια σου και την οικογενεια σου.αντε ασχολησου με τπτ αλλο. μπορεις να απαντησεις και με τραγουδι..αλλα ασε θα το κανω εγω!

http://www.youtube.com/watch?v=ppIfYucmasQ

και στο κυριως θεμα ειχες αδικο το περισσοτερο και τωρα με το χιουμορ αντι να γελασεις το φυσας και δεν κρυωνει..αν παραδεχτεις τα λαθη που εκανες θα βρεις την ψυχικη ηρεμια που ψαχνεις .εγω αυτο εκανα.για αυτο και ολα αυτα μου προκαλουν θυμηδια κ τπτ αλλο!

ζεστη ειναι θα περασει!!!
hasta luego!

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΕΙΔΗ Ο ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΡΑΣΥΣ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOG ΝΑ ΜΗΝ ΣΒΗΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΔΙΟΤΙ ΤΟ BLOG ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΘΕΙ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ. ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙς ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΥΠΩΘΕΙ.
ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙς ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΜΜΕΣΑ ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΙΟ. ΑΦΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΤΙ. ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙς ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΜΕ ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ ΟΤΑΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥ (ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ).

Ανώνυμος είπε...

οι καταχωρησεις και τα σχολια σου εχουν σβηστει ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ηδη απο το πρωτο συμβαν που με καθυβρισες στο γηπεδΟ.η διευθυνση μου ειναι πινδαρου 12 αιγαλεω και μαρτυρες μου ολο ι οι συμπαικτες μου.βλεπω συνεχιζεις να εισαι εκτος πραγματικοτητας.πραγματικα σε λυπαμαι.Ευχομαι αυτη τη φορα να υλοποιησεις αυτα που λες για να καταρριφθουν και επισημα.Τωρα που πεσαν οι μασκες καταλαβαν ολοι ποιος ειναι τι.Εσυ προκαλεσες με το να αναπαραξεις το σχολιο μου και τωρα βγαινεις και απο πανω.Η τρομοκρατια σου δε θα περασει.Δε θα μπω καν στον κοπο στις εωλες και αηθεις κατηγοριες σου.Εξελαβες τη σιωπη μας και το ριξιμο των τονων σαν αδυναμια.Πραγματικα σε λυπαμαι και εξακολουθω να νιωθω θυμηδια!

Ανώνυμος είπε...

Για μενα τα πραγματα ειναι απλα.Αναμφισβητητα τετοιες συμπεριφορες ακομα και αν αγγιζουν τα ορια της αστειοτητας ειναι καταδικαστεες.Και φυσικα θετουν αυτοματα τον εαυτο σου εκτος ομαδας.Θα ταν φρονιμοτερο να ψαξεις τη δυσφημιση μεσα σου.Γιατι εσυ τον τελευταιο καιρο(τλχ τωρα το καταλαβα εγω) νομιζεις πως καποιος εισαι και νομιζεις εχεις ασυλια.Σχολιαζεις,κρινεις και βριζεις αφηνοντας τον εαυτο σου απεξω.Ακομα και αν ειχες δικιο οτι ετρωγες ξυλο απο τους αντιπαλους δεν ειχες σωστη συμπεριφορα.Φανατιζοσουν καθε στιγμη λες και παιζαμε στο ΝΒΑ.Λοιπον εμεις ερχομασταν για μπασκετ για να χαρουμε να ξεχαστουμε,οχι για να εκτονωσουμε σε καποιους αλλους τα νευρα μας,ειτε συμπαικτες ειτε αντιπαλους.Δεν εκανες τον κοπο να ζητησεις συγνωμη για την αναστατωση που εφερες σε ολους μας και βλεπω συνεχιζεις.Απειλεις με ποινικοποιηση των λογων μας αλλα δε μιλας για την ουσια,παρα μονο με μισολογα οπως το τελος του προτελευταιου αγωνα.Και δεν ασχοληθηκα φυσικα,αλλα εσυ για να ηρεμησεις ψαχνεις μια καποια δικαιωση.Για αυτο και προκαλεσες με το σχολιο σου αναπαραγωντας τα λογια μου.Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ σου ξαναλεω θα ερθει μονο αν ζητησεις συγνωμη για τα δικα σου λαθη.Ειναι πολυ δυσκολο για μενα να μιλησω για το χαρακτηρα σου.Εισαι μεγαλος ανθρωπος.Αλλα αυτα τα ειπα ξειπα στο γηπεδο η οι απειλες μηνυσεων σε μας τους υπολοίπους λένε πολλά. Δεν ξερω αν η συμπεριφορα σου ειναι τετοια γιατι εχεις καποιο οικονομικο, ψυχολογικο η ακομα και προβλημα υγειας.Κανε οτι νομιζεις,δε θα σου δωσω εγω συμβουλες.Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν καταλαβαινεις λεξη απο οσα σου λεω.Μακαρι να διαψευστω.Να ξερεις οτι δε φοβηθηκα ποτε και κανεναν.Ξερουν ολοι ποιος ειμαι και τι πρεσβευω,ειδικα στο χωρο εργασιας μου με τις περγαμηνες μου τοσο τις υλικες οσο και τις ηθικες.Να σου θυμισω οτι η απειλη μηνυσης ειναι το τριτο κατα σειρα ατοπημα σου.Την πρωτη φορα ειπες δεν ξαναρχομαι γιατι νομιζες πως θιχτηκες επειδη καποιος δηλαδη εγω εξανεστην με την απαραδεκτη και εριστικη συμπεριφορα σου και στο προσωπο μου και στο προσωπο των αντιπαλων παικτων.Τελικα ηρθες αλλα με αυτο τον τροπο ουσιαστικα εβαζες διλημματα στην ομαδα η εγω η αυτος και ζητωντας ετσι κατα καποιον τροπο το δικιο σου θεωρώντας τον εαυτό σου αναντικαταστατο η καλυτερο αλλα ξεχασες πως η ομαδα των δασκαλων δεν εχει αυτα ως προτυπα..δευτερη φορα οταν μετα τις βρισιες σου απειλησες να με κτυπησεις στο γηπεδο.Και τριτο με τις μηνυσεις σου.Εχεις χασει τον ελεγχο.Καταλαβαινω πως βρισκεσαι σε δυσκολη θεση.Με ενα συγνωμη θα βγεις και θα νιωσεις καλυτερα. Η εκτοξευση απειλων θεωρειται αδικημα ετσι κι αλλιως.Εσυ τα ξερεις καλυτερα και αν θεωρεις το χωρο των δικαστηριων προνομιακο σου χωρο εξαιτιας του γεγονοτος οτι δουλευεις εκει, πραξε αναλογα.Σκεψου, επειδη δυστυχως για σενα σε αυτη την περιπτωση της δικης μας διενεξης το δικιο ειναι με το μερος μου και το χω στηριξει επι της ουσιας(κατι που δεν εκανες ποτε) αλλα και με μαρτυρες τους συμπαικτες μου που φυσικα θα με υπερασπισουν, σκεψου λοιπον το ενδεχομενο της περαιτερω αυτοδυσφημισης και γελοιοποίησης σου.Εγω προσωπικα σε συγχωρώ γιατί ξερω πισω απο αυτη τη συμπεριφορα σου κρυβεται κατι που ειναι δυσκολο τλχ επι της παρούσης να ελέγξεις.
Σα διαχειριστής(επειδή έχεις και συ κωδικούς του blog) έχεις σβήσει τα σχόλια που μ έβριζες γιατι δεν ειχα ερθει σε αγωνα και ειχες. ζητησει συγνώμη τηλέφωνο
Κλεινω με 2 παροιμίες
Η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει.
Όποιος μπλέκει με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες.
Δε μπαινω στον πειρασμο να απαντησω για τις εωλες και ανηθικες κατηγοριες σου γιατι στερουνται λογικης βάσης.Αυτά και επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου.Απο κατι τετοιες συμπεριφορες ανθρωπων που το παιζαν και φίλοι μου,μόνο εμπειρίες κομίζω και γίνομαι δυνατότερος.Μαθαίνω τον όμορφο αγγελικά πλασμένο κόσμο. Τραγουδάκι δεν έχει γιατι εγω αφιερωσα ήδη δύο!

Ανώνυμος είπε...

λοιπον ειδα 10 σχολια και χαρικα οτι θα μαζευτουμε να παιξουμε οταν μπηκα τελικα ειδα πολεμικους σχολιασμουσς μονο ο δημητρης ειπε ναι για μπασκετ εμαθα οτι ο ηλιος του καλοκαιριου ανεβαζει την διαθεση για εντονο σεξ αντε να μαζευτουμε να κανουμε σεξ με την μπαλα γιατι κατα βαθος αγαπιεστε και στελνεται μηνηματακια οενας στον αλλο ελατε να λυσετε τις διαφορεσς στο γηπεδο χωρις μυνησεις G.MOSCHOVIS O ειρηνηστης

Ανώνυμος είπε...

Ρε σεις θα ρίξουμε κανα καλάθι ή θα το ρίξουμε στον πόλεμο;... Ακόμα και οι συμμορίες της Ν. Υόρκης την δεκαετεία του 80 βρήκαν τρόπο να λύνουν τις διαφορές τους με... τον χορό... το γνωστό break dance!!! Εμείς θα κάνουμε πίσω τώρα;
Μήτσος ή Χρήστος

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΕΛΟΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΝΟ??? ΔΙΠΛΟ ????Η ΑΠΛΑ ΚΑΝΑ ΣΟΥΤ???ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ....,<<.MOSCHOVIS>>

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΔΙΕΥΘ/ΤΕΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΕ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ BASKET ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΜΟΣΧΟΒΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΚΗ εχεις να γραψεις απο τις 3/7/2011 φτιαξε κατασταση ακομα και σε ανοικτο παιζουμε

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας παίδες! Μπήκε Σεπτέμβρης, θα ξεκινήσουμε μπασκετάκι;;;... Ο πρόεδρος να τοποθετηθεί :)
Μήτσος ή Χρήστος

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΛΕΦ.ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΥΤΑΚΙ... ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΧΟΡΙΣΗ ΕΝΟΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΒΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΕ ΠΑΡΚΕ ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΙΛΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΕΣΤΕ...????? G.MOSCHOVIS